* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
|
IV seminarium Controlling - Skuteczne Narzędzie Zarządzania2009-10-02 13:59:40"Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." |
|
Już po konferencji...2009-10-07 12:26:5830 września w Katowicach, w godzinach 9-17 odbyła się konferencja Zasoby Ludzkie Silesia 2009. |
|
Konferencja Zasoby Ludzkie Silesia 2010 za nami2010-01-29 11:20:17Druga edycja konferencji Zasoby Ludzkie Silesia 2010 odbyła się 20 stycznia 2010 roku na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego. |
|
Co z tym stresem?2010-02-05 17:00:10Nasze życie bez emocji byłoby spokojne, ale również puste. Są emocje, które chętnie doświadczamy, ale także te, których chcielibyśmy unikać. Odczuwanie emocji jest wpisane w nasze życie. Mają swoje zadanie i czemuś służą oraz z czegoś wynikają. |
|
Szkolenia kurs księgowości Łeba, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.